Поиск по блогу

Translate

Напрямки фізичного виховання.

Напрямки фізичного виховання.

Для проведення практичних занять з фізичного виховання фор­муються навчальні відділення за такими напрямами:
   оздоровче (оздоровчо-рекреаційної спрямованості);
   спеціальне (реабілітаційно-відновлювальної спрямованості);
   спортивне (спортивного вдосконалення).
До оздоровчого навчального відділення (оздоровчо-рекреа­ційної спрямованості) зараховуються студенти, які віднесені до основної і підготовчої медичних груп. На цьому відділенні фор­муються навчальні групи із ЗФП (загальної фізичної підготовки) і спеціалізації (з використанням вправ різних видів спорту в спро­щених формах та систем фізичних вправ).
Метою оздоровчого тренування на заняттях цього відділення є підвищення функціональних можливостей, рівня фізичного стану і зміцнення здоров’я студентів. Навантаження, які використову­ються, не повинні перевищувати функціональних можливостей організму, але мають бути досить інтенсивними, щоб викликати оздоровчий ефект.
До спеціального навчального відділення (реабілітаційно-відновлювальної спрямованості) зараховуються студенти, які відне­сені за даними медичного обстеження до спеціальної медичної групи. Навчальні групи формуються з урахуванням стану здо­ров’я, рівня фізичного стану. Сту­денти, які звільнені за станом здоров’я від практичних занять на тривалий термін, здають теоретичний курс з фізичного виховання.
До спортивного навчального відділення зараховуються студенти основної медичної групи, які мають спортивний розряд. Спортивне тренування цього відділення спрямоване на досягнення максимальних результатів в обраному виді спорту. Навчально-тренувальні заняття проводяться в групах за видами спорту відповідно до рівня спортивно-технічної підготовленості студентів.
Як дисципліна фізичне виховання потребує від студентів ви­конання певних обов’язків:
  •  систематично відвідувати заняття фізичного виховання в тер­міни, передбачені навчальними планами і розкладами занять;
  •  виконувати контрольні вправи, здавати заліки в установлені терміни;
  •  додержуватись раціонального режиму навчання, відпочинку та харчування;
  •  регулярно займатись ранковою гімнастикою та самостійно фізичними вправами або будь-яким видом спорту;
  •  брати участь у масових, оздоровчих і спортивних заходах, які проводяться кафедрою фізичного виховання і спортивним клубом;
  •  проходити обов’язкове медичне обстеження в установлені терміни, самостійно контролювати стан свого здоров’я і фізичного розвитку.

Головним критерієм ефективності фізичного виховання випускника вищого навчального закладу є:
  •          знання дотримання основ здорового способу життя;
  •         знання основ організації та методики найбільш ефективних видів та форм раціональної рухової діяльності й уміння застосувати їх на практиці у своїй фізичній активності;
  •       знання основ методики оздоровлення і фізичного удосконалення традиційними і нетрадиційними засобами та методами фізичної культури (з різним матеріальним забезпеченням);
  •    знання основ професійно-прикладної фізичної підготовки й уміння застосувати їх на практиці;
  •    знання основ фізичного виховання різних верств населення;
  •     сформована навичка до щоденних занять фізичними вправами у різноманітних раціональних формах;
  •      систематичне фізичне тренування з оздоровчою або спортивною спрямованістю;
  •   виконання нормативів професійно-прикладної підготовленості;
  •   поінформованість про всі головні цінності фізичної культури та спорту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий